Подорож німецькомовними містами. Берлін.

     Вивчення німецьку варто лише для того щоб відвідати такі дивовижні німецькомовні країни: Німеччина, Австрія, Швейцарія, Люксембург, Ліхтенштейн.

    Буду ділитися з Вами своїм досвідом подорожування цими чудовими країнами. Зараз на черзі Берлін.

    А чи Ви знали, що Берлін - найбільше європейське місто! Воно вражає своєю різноманітністю!

Моя подорож Берліном розпочалась з відвідання відомих Брандебурзьких воріт (Branderburger Tor). Вони неймовірні!



Але вночі вони виглядають ще ефектніше!


Наступним символом Берліну є Берлінський собор (Berliener Dom),  що  знаходиться на музейному острові! Краса неймовірна!


І куди ж без парламенту Німеччини?! В німецький Рейхстаг може потрапити кожен охочий турист, але попередньо потрібно зареєструватися на офіційному сайті за три дні. Але я була в Берліні в період Різдвяних свят і там були вихідні, але це мені дає ще мінімум один привід відвідати німецьку столицю!


Але те що я була саме в різдвяний час має лише плюси, адже в в цей час в Європі діють Різдвяні Ярмарики, і це одне самих дивовижних явищ, які я спостерігала під час проживання в Німеччині. Це особливий час, наповнений особливою атмосферою, запахом та емоціями!








     І як можна було не відвідати ще один символ німецької столиці Берлінську стіну?! Сьогодні ця відома споруда має назву Галерея Іст-Сайд і представляє собою художню галерею під відкритим небом. Тематика малюнків дуже різноманітна. Хочу продемонструвати Вам, які запам'яталися найбільше. Але я запевнюю її потрібно побачити повністю!





І це навіть не половина визначних місць, які можна відвідати в Берліні! Хіба лише заради  цього міста не варто вчити німецьку?



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Подорож німецькомовними містами. Кельн

Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів

Подорож німецькомовними містами. Відень.