Подорож німецькомовними містами. Кельн

     Наступне місто, яке ми відвідаємо це Кельн (Köln).

    Для мене це особливе місце, адже в цьому місті я була не просто туристом, я була мешканкою цього чудового міста.

    Символом цього міста є всесвітньо знаменитий Кельнський собор (Kölner Dom). Цей дивовижний собор не можливо не помітити чи не відвідати, адже розташований він біля головного вокзалу міста. Кельнський собор вражає не лише своєю готичною архітектурою, а й своїми об'ємами та висотою, він займає друге місце серед найвищих соборів Німеччини, та третє серед соборів Європи! А відразу біля собору них один з самих відомим мостів світу - міст Гогенцоллерн (Hohenzollernbrücke). Разом це все виглядає неперевершено. Найкращий місце, щоб оцінити всю цю красу - піднятися на оглядовий майданчик, з висоту 28-го поверху, а спостерігати з цієї висоти, як на місто спускаються сутінки - незабутньо!


\






Одним з неочікуваною подією для мене став фестиваль феєрверків Kölner Lichter, який відбувається щорічно в липні. Тільки уявіть: ніч, берег Рейну, лунають німецькі фольклорні пісні й безкінечні салюти! 




Наступний пункт ярмарок Kirmes, що відбувається двічі на рік на весняні та на осінні канікули! Ту знайдуть собі розваги на будь який смак, і дорослі і малі!



Але, як я вже говорила, особлива святкова атмосфера в Німеччині в грудні, адже це час різдвяних ярмарок! А в Кельні їх аж 7 різноманітних!











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів

Подорож німецькомовними містами. Відень.