Подорож німецькомовними містами. Відень.

     Продовжуємо подорож німецькомовними країнами. Сьогодні ми завітаємо в миловидний Відень, столицю Австрії. Австрія є другою за розмірами й населенням німецькомовною країна.

    Моє перше знайомство з Віднем було швидкоплинним і не самим приємним, верше коли я прибула до Австрії літаком, в місті Відень в мене була пересадка до іншого австрійського міста Зальцбург, і працівники австрійського аеропорту вразили мене своєю не привітністю й байдужістю. Тому коли я їхала до Відня в туристичних цілях я була трохи насторожена, але всі мої страхи були даремними.

    Відень став одним з улюблених мною міст!

    Нашу подорож пропоную розпочати з найвідомішого собору Відня - Собору Святого  Стефана Стефана (Stephansdom)! Піднявшись на вершину якого відкривається дивовижний вигляд на місто!






Далі йдемо до Хофбургу - зимової резиденції австрійських Габсбургів.










Далі йдемо до відомої Віденської державної опери (Wiener Staatsoper)!




Потім перемістимося до ще одного знаменитого місця столиці парку Пратер (Prater), де знаходиться один з символів цього австрійського міста - Віденське колесо огляду  (Wiener Riesenrad).


    А поряд знаходиться оригінальний будинок Хундертвассера (Hundertwasserhaus). Це звичайний житловий будинок, але його яскравий зовнішній вигляд та архітектура зберігається в пам'яті на довго.


    Але мене найбільше вразив палацовий комплекс Больведере (Belvedere), що знаходиться поруч з головним вокзалом Відня й до нього діставатися 5 хв.




Але це не єдиний палац Відня, що зачаровує своєю красою. Наступною нашою зупинкою буде палац Шенбрунн (Schloß Schönbrunn).







    Але особливо гарне це місто вночі!
    


    Ну і як бути в Відні і не скуштувати всесвітньовідомої віденської каву Меланш та  торт Захер?! 



    А закінчувати нашу подорож будемо на Головному вокзалі міста Відень!


    Ось так мій досвід з столицею Австрії показує нам, що не завжди перше враження є правильним.  І часто потрібно дати другий шанс. Можливо, якщо Вам німецька мова "не зайшла"  з першого разу їй потрібно дати ще один шанс?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Подорож німецькомовними містами. Кельн

Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів