Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів

 

Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів


Ці параметри стосуються лише оцінювання і не слугують основними орієнтирами в навчанні.


Уміння

Клас

5

6

7

8

9

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

2-3 хв

2-3 хв

3-4 хв

3-4 хв

3-4 хв

Зорове сприймання (Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах)

150-200

200-250

250-300

300-350

300-350

Усна взаємодія (Діалог)

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

6

6

7

7

8

Усне продукування (Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

6-8

8-9

9-10

10-11

11-12

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

80-90

90-100

100-110

110-130

130-150

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Подорож німецькомовними містами. Кельн

Подорож німецькомовними містами. Відень.