Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів
Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів
Ці параметри стосуються лише оцінювання і не слугують основними орієнтирами в навчанні.
Ці параметри стосуються лише оцінювання і не слугують основними орієнтирами в навчанні.
Уміння | Клас | ||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Сприймання на слух (Аудіювання) | Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) | ||||
2-3 хв | 2-3 хв | 3-4 хв | 3-4 хв | 3-4 хв | |
Зорове сприймання (Читання) | Обсяг одного тексту в словах (у межах) | ||||
150-200 | 200-250 | 250-300 | 300-350 | 300-350 | |
Усна взаємодія (Діалог) | Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах) | ||||
6 | 6 | 7 | 7 | 8 | |
Усне продукування (Монолог) | Обсяг висловлення у реченнях (у межах) | ||||
6-8 | 8-9 | 9-10 | 10-11 | 11-12 | |
Писемне продукування (Письмо) | Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) | ||||
80-90 | 90-100 | 100-110 | 110-130 | 130-150 |
Коментарі
Дописати коментар